Objevte nové chytré přehledy! - Mevris Group

Objevte nové chytré přehledy!

Kateřina Vejdová
19.4.2018


Chcete mít důležitá data na jediné stránce? Nebaví Vás pátrat v systému? Přehledy vznikly na základě našich zkušeností, Vašich podnětů a zpětných vazeb.Vše je stručné, přehledné a obsahuje pouze důležité informace.


Ve spolupráci s celou řadou našich klientů i expertů na hotelový management jsme vyvinuly novou koncepci chytrých přehledů, které každému rychle a přehledně nabídnou přesně ta data, která potřebuje. 

 

Můj přehled

Speciální přehled, který mění podle Vaší uživatelské role. Recepční zde naleznou rezervační přehledy, dnešní rezervace, nedojezdy nebo problémy s úklidem. Manažerský přehled je navíc doplněn o seznam neuhrazených dokladů, rezervací a záloh, které jsou již po expiraci. Samozřejmostí je také Vaše agenda úkolů.

 

Vzkazy

Potřebujete ostatním připomenout školení? Nebo si předat důležité informace při střídání směny? Přesně proto jsou tu naše nové vzkazy! Na váš přehled můžete připěndlit jakýkoliv vzkaz pro ostatní uživatele. Vzkazy můžete delegovat na příslušné skupiny uživatelů nebo jim určit datum a čas, kdy samy zmizí, stejně tak je můžete komentovat nebo vytvářet podúkoly a přidávat poznámky. Better Hotel vám navíc přehledně ukáže, který uživatel již daný vzkaz viděl.

 

Přehled pro pokojské

Pracovníci housekeepingu z našeho nového přehledu vyřídí veškerou svoji agendu - prohlédnou si své úkoly, mohou zdat nový úklid, vytisknout si přehled nájezdů a odjezdů a mnoho dalšího. Nalezneme zde také harmonogram úkolů, které uživatele čekají v blízké době.  K dispozici jsou i aktuální stavy pokojů a s tím i možnost nastavit jejich nový stav když pokoj uklidí nebo nahlásit např. technickou závadu a mnoho dalšího.

 

Recepční přehled

Nová vizualizace nabízí souhrnné informace pro recepční. Recepční může sledovat čísla následujících okruhů pro aktuální den:

  1. Nové rezervace
  2. Nájezdy
  3. Odjezdy
  4. Čekací listina
  5. Nedojezdy
  6. Problémy úklidu
  7. Narozeniny
  8. Problémoví klienti
  9. Vracející se hosté

 

Ihned vidíte, kolik máte na dnešní den plánovaných příjezdů a odjezdů, kolik z těchto příjezdů je zatím neodbavených. Jedním kliknutím můžete přímo tyto položky spravovat nebo přímo udělat check-in. Tyto hodnoty jsou podpořeny grafem po pravé straně, který přesně reflektuje počty přijíždějících, bydlících a odjíždějích. Recepční tedy vidí aktuální počet na daný den.

 

Každý host ocení, když je recepce pozorná. Proto jsme pro Vás na dashboard přidali i pole Vracející se hosté a Narozeniny, abyste mohli případně hosta příjemně překvapit. Opačná situace je, když nám přijede problémový host, který je nahlášený v komunitní databázi KdoPřijel.cz. Systém nás bude automaticky varovat, že je tento host na black listu a mohla by s ním být potíž. Jsme si jisti, že někteří uživatelé přivítají i nový přehled příjezdů dle národností nebo tabulku volných pokojů.

 

Finanční přehled

Stručný přehled na první pohled manažera informuje, jak si stojí jím spravovaný hotel. Přehledné grafy poskytují data o aktuálních tržbách a porovnávají je s předchozím obdobím. Nabízejí Vám i prognózu budoucích výnosů na základě rezervací ve vašem systému a vy tím máte možnost plánovat strategie prodeje.

 

K dispozici jsou i přehledy tržeb za aktuální den, předchozí a minulý týden, které jsou napojené na doklady. Manager zde nalezne i aktuální stavy všech pokladen, opět doplněné přehlednými grafy. vývoje tržeb a staavu. Můžete zde i přímo zadávat příjmy a výdaje nebo vytvořit uzávěrku.

 

Neopomíjíme ani tzv. Problémové okruhy. Systém vám nabízí seznam neuhrazených dokladů, rezervací a záloh, které jsou již po expiraci a je nutné této části věnovat pozornost. Vždy stačí pouze kliknout a již Vám systém nabídne seznam s detaily.

 

Revenue přehled

Pokud se s pojmem "revenue management" setkáváte poprvé potom věřte, že se nejedná o žádnou raketovou vědu. Základním principem, lapidárně řečené, je správné nastavení ceny v termínech, kdy se daří a naopak stimulace poptávky v termínech, kdy se nedaří.  Pokud o tom chcete zjistit více, Google je toho plný. :)

Cílem revenue přehledu je poskytnou ucelený náhled na výkonost prodeje Vašich ubytovacích kapacit, odhadovat silné a slabé stránky hotelu a formovat jeho obchodní strategii tak, aby dosáhl stanovených cílů s co nejvyššími zisky. Manažer zde má možnost zvolit si týdenní či měsíční pohled nebo týdenní přehled v jednotlivých měsících. Přehled má také zabudovanou přímou vazbu na nastavení cen.

Nový revenue přehled Vám také nabídne unikátní spojení parametrů prodeje a stavu aktuální poprávky v jednoduchém grafu. Jednoduše můžete identifikovat "horké" nebo "chladné" termíny a okamžitě na ně reagovat!

 

Co Vám revenue přehled nabídne?

  1. Procentuální obsazenost – Získáte porovnání obsazenosti hotelu k vaší maximální kapacitě a k minulému období. Šipka naznačuje trend, jak se vyvíjí obsazenost v porovnání k loňskému roku,
  2. ARR (průměrná cena z ubytování) = celkové tržby za ubytování / počet pokojů, na který se tržby vztahuj,
  3. RevPar (cena za disponibilní pokoj) = Tržby za ubytování / počet disponibilních pokojů na prodej, nejlepší parametr pro reálné vyhodnocení prodeje,
  4. Pic-up – aktuální poptávka za vygenerovaná za posledních několik dní, konkrétně za uplynulé 3 respektive 7 dní,
  5. Analýza zdrojů – struktura přijímaných rezervací dělené mezi web, channel manager a přímé rezervace,
  6. Leady rezervací –grafická analýza zdrojů rezervací,
  7. Analýza klientely – národnostní skladba Vašich klientů.




 

Co na nové přehledy říkáte? Napište nám nebo si nás najděte na Facebooku!

 




Hledáte skvělý systém pro správu ubytovacích kapacit nebo restaurace?

ZJISTIT VÍCE



Co je u nás nového

9.9.2018

AirBnB si plně rozumí s Better Hotelem.

Better Hotel (hlavní produkt Mevrisu) Vám jako jeden z prvních na světě nabízí přímé přijení na portál AirBnB a to v rámci plnohodnotného API… číst více >>


Martin Blažek
4.9.2018

Automatizujeme hlášení ubytovaných cizinců - jednoduše digitálně!

Přestaňte myslet na hlášení cizinců na policii! Hotelový systém Better Hotel si to bere na starost, takže to můžete pustit z hlavy. číst více >>


Martin Blažek
22.8.2018

Představujeme nový klientský portál! Platba účtu nebo zálohy online nebo třeba itinerář hosta? Proč ne.

Abychom uspokojili Váš rostoucí zájem o klientskou sekci, rozhodli jsme rozšířit její funkce. Díky Vašim námětům jsme doplnili několik fajn "fíčur",… číst více >>


Kateřina Vejdová
5.8.2018

Online check-in aneb nechte hosty spravovat své rezervace sami!

(4 minuty čtení) Spočítali jste někdy kolik času trávíte vyřizováním požadavků na modifikace rezervací, jejich storna nebo vyplňování registračních… číst více >>


Kateřina Vejdová
23.7.2018

Automatický emailový marketing a komunikace s hosty

(7 minut čtení) Zvyšte prodeje svého hotelu, ušetřete svůj čas a automatizujte pravidelné procesy v komunikaci - konfirmace rezervací, doplňkový… číst více >>


Kateřina Vejdová
18.6.2018

Pokročilá personalizace emailů

(4 minuty čtení) Věděli jste, že prostou personalizací komunikace s Vašimi hosty můžete dosáhnout až o 50% lepších výsledků? Jak Vám s tím Mevris… číst více >>


Kateřina Vejdová
16.5.2018

Nová generace nástroje pro chytrou tvorbu cen

Pokud vykazujete alespoň minimální náznak aktivní práce s cenotvorbou, jistě víte, že ke správnému nastavení cenových hladin potřebujete vyhodnotit… číst více >>


Kateřina Vejdová
19.4.2018

Objevte nové chytré přehledy!

Chcete mít důležitá data na jediné stránce? Nebaví Vás pátrat v systému? Přehledy vznikly na základě našich zkušeností, Vašich podnětů a zpětných… číst více >>


Kateřina Vejdová
6.11.2018

Budoucnost AirBnB v centru Prahy ve znamení změn! Better Hotel nabízí snadné řešení.

AirBnB, současný fenomén na poli ubytovacích služeb, nedá spát představitelům mnoha evropských metropolí a ani Praha není v tomto ohledu výjimkou. I… číst více >>


Lída Faltusová

Sledujte nás




Vyzkoušejte si náš systém na 30 dní zdarma!

Využíjte 30 denní zkušební dobu - bez závazku, bez kreditní karty.


Během jednoho pracovního dne Vás budeme kontaktovat a předáme Vám veškeré důležité informace k využívání Vaší zkušební verze.


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Je to snadné, nechte nám na sebe své telefonní číslo a my se Vám ozvěme zpět!



Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!