Pokročilá personalizace emailů - Mevris Group

Pokročilá personalizace emailů

Kateřina Vejdová
18.6.2018


(4 minuty čtení) Věděli jste, že prostou personalizací komunikace s Vašimi hosty můžete dosáhnout až o 50% lepších výsledků? Jak Vám s tím Mevris pomůže? Tak jako vždy - zcela automaticky.


Zatímco v zahraničí je personalizace veškeré komunikace a přesné cílení jakékoliv marketingové kampaně již téměř samozřejmost, v našich končinách to nebývá ještě stále úplně zvykem. A přitom pouze jednoduchým oslovením klienta jménem můžete zvýšit konverzi Vašich cílů až o 50%, jak to dokázal např. průzkum společnosti VERO

 

Personalizace prodává

V jednoduchém A/B testu zaslali dvěma skupinám respondentů zcela totožný email, který se lišil pouze v jediné věci a to v oslovení. Není myslím překvapením, že personalizovaný email měl lepší click rate, tedy vyšší počet konverzí. Překvapením ale může být propastný rozdíl nezi oběma vzorky. Zatímco email BEZ personalizace vykazoval click rate cca 4% u personalizovaného to bylo přes 6%, tedy více než o 50%! Psychologie na pozadí je prostá - zcela jistě budete raději reagovat na člověka, který Vás osloví jménem než na někoho, kdo na Vás křičí "hej Vy".

V angličtině není až takový problém nastavit oslovení do emailu jménem, s nějakým vokativem, tedy 5. pádem, si moc hlavu nelámou. V rámci naší gramatiky to už ale může být oříšek, který povětšinou řešíme neutrálním "dobrý den". atp. Pokud byste za těchto okolností chtěli svým hostům zasílat automatické emaily s oslovením, mohli by Vaši hosté také dostávat emaily začínající např. "Vážený pane Novák" nebo "Krásný den, Martin". Zatím co první příklad by člověk ještě přešel, přeci jenom ne každý má povědomí o tom, že vokativ je skutečně jediné přípustné oslovení a úspěšně to ignoruje, druhý příklad již vyloženě zavání tím, že si dotyčný odesilatel nedal příliš práce s napsáním emailu a ztrácíte tak zbytečně jeho "zapojení", tedy touhu na podobný email reagovat. Jak jsme to vyřešili? Jako vždy jednoduše a automaticky. 

 

Automatické oslovení

Mevris umí automaticky vygenerovat nejvhodnější oslovení jak pro příjmení tak pro křestní jméno. Pakliže použijete chytrou proměnnou (MAIN_GUEST_TITLE) do našich emailových šablon, systém bude automaticky nastovat oslovení jak pro čechy tak pro cizince. 
Oslovení navíc můžete sami spravovat přímo na kartě hosta - naleznete zde dvě nové kolonky "oslovení" a "oslovení jménem", které můžete buď sami editovat, nebo je systém naplní po uložení klienta nebo při prvním pokusu o jeho kontaktování automaticky. Pro příště už tedy pouze "Vážený pane Nováku" a "Krásný den, Martine".  :)

Automatické oslovení není samozřejmě jediný chytrý prvek, který v systémech Mevris máte k dispozici. Dostává se Vám do rukou mocná zbraň v podobě pokročilé segmentace, díky které můžete jednoduše cílit Vaše emailové kampaně. Více si o tom přečtěte v článku o naší skvělé nové funkci Automatizovaný emailový marketing.




Hledáte skvělý systém pro správu ubytovacích kapacit nebo restaurace?

ZJISTIT VÍCE



Co je u nás nového

9.9.2018

AirBnB si plně rozumí s Better Hotelem.

Better Hotel (hlavní produkt Mevrisu) Vám jako jeden z prvních na světě nabízí přímé přijení na portál AirBnB a to v rámci plnohodnotného API… číst více >>


Martin Blažek
4.9.2018

Automatizujeme hlášení ubytovaných cizinců - jednoduše digitálně!

Přestaňte myslet na hlášení cizinců na policii! Hotelový systém Better Hotel si to bere na starost, takže to můžete pustit z hlavy. číst více >>


Martin Blažek
22.8.2018

Představujeme nový klientský portál! Platba účtu nebo zálohy online nebo třeba itinerář hosta? Proč ne.

Abychom uspokojili Váš rostoucí zájem o klientskou sekci, rozhodli jsme rozšířit její funkce. Díky Vašim námětům jsme doplnili několik fajn "fíčur",… číst více >>


Kateřina Vejdová
5.8.2018

Online check-in aneb nechte hosty spravovat své rezervace sami!

(4 minuty čtení) Spočítali jste někdy kolik času trávíte vyřizováním požadavků na modifikace rezervací, jejich storna nebo vyplňování registračních… číst více >>


Kateřina Vejdová
23.7.2018

Automatický emailový marketing a komunikace s hosty

(7 minut čtení) Zvyšte prodeje svého hotelu, ušetřete svůj čas a automatizujte pravidelné procesy v komunikaci - konfirmace rezervací, doplňkový… číst více >>


Kateřina Vejdová
18.6.2018

Pokročilá personalizace emailů

(4 minuty čtení) Věděli jste, že prostou personalizací komunikace s Vašimi hosty můžete dosáhnout až o 50% lepších výsledků? Jak Vám s tím Mevris… číst více >>


Kateřina Vejdová
16.5.2018

Nová generace nástroje pro chytrou tvorbu cen

Pokud vykazujete alespoň minimální náznak aktivní práce s cenotvorbou, jistě víte, že ke správnému nastavení cenových hladin potřebujete vyhodnotit… číst více >>


Kateřina Vejdová
19.4.2018

Objevte nové chytré přehledy!

Chcete mít důležitá data na jediné stránce? Nebaví Vás pátrat v systému? Přehledy vznikly na základě našich zkušeností, Vašich podnětů a zpětných… číst více >>


Kateřina Vejdová
6.11.2018

Budoucnost AirBnB v centru Prahy ve znamení změn! Better Hotel nabízí snadné řešení.

AirBnB, současný fenomén na poli ubytovacích služeb, nedá spát představitelům mnoha evropských metropolí a ani Praha není v tomto ohledu výjimkou. I… číst více >>


Lída Faltusová

Sledujte nás




Vyzkoušejte si náš systém na 30 dní zdarma!

Využíjte 30 denní zkušební dobu - bez závazku, bez kreditní karty.


Během jednoho pracovního dne Vás budeme kontaktovat a předáme Vám veškeré důležité informace k využívání Vaší zkušební verze.


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Je to snadné, nechte nám na sebe své telefonní číslo a my se Vám ozvěme zpět!



Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!